Tricourile GHES își căutau un ambalaj.
Desigur, existau zeci de variante, însă am simțit că-mi pasă de chestiuni mai importante decât estetica de marketing, tacticile de promovare a brand-ului și alte lucruri lucitoare si doar într-un unic sens folositoare.
Conceptul GHES este unic prin anticiparea unor trend-uri si fenomene și includerea activității și produselor sale într-un context general, în primul rând uman.
Suntem toți parte din același sistem și spațiu. De aceea nu consider a exista nicio diferență esențială între activitatea unei companii sau activitățile individuale, desfășurate la nivel personal.
În prezent, la nivel de societate se vorbește de responsabilitate, la nivel personal și spiritual se vorbește de sens.
Îți dă GHES să le aduci împreună?
Responsabilitate față de mediu
Consumul excesiv si adesea inutil a tot felul de produse si accesorii ce generează acei munți de deșeuri a căror imagine ne impresionează, nu se poate diminua prin like-uri si comentarii și nici măcar prin acțiuni susținute de colectare și reciclare.
Colectarea și reciclarea constituie practic un alt proces de producție, cu respectivele consumuri de resurse și generare de deșeuri și reziduuri.
Responsabilitate față de mediu începe (ar trebui să înceapă) cu obiceiurile de consum și abia apoi urmează, după caz, obiceiul de a colecta și recicla.
Sensul
Sensul, ca persoane, ca ganduri și acțiuni, dacă este corect și clar identificat, este ceea ce ne face fericiți, este ceea ce ne împlinește, ne facem să progresăm sau ne dă forța să continuăm.
Astăzi, ceea ce o companie produce sau propune, trebuie de asemenea să aibă un sens, nu doar un scop (economic, exclusiv pecuniar).
Pot fi multe aspecte ale acestui „sens”, dar ceva ar fi cu siguranță benefic – dispariția practicii de a generarea cereri bazate pe inducerea unor false necesități, pe inutile „avantaje” sau pe proprietăți lipsite de reală valoare sau funcționalitate.
Aici se încadrează cel mai bine majoritatea ambalajelor pentru cadou – rar reutilizabile sau destinate coșului de gunoi după o bucurie de 10 secunde, îndreptată și aceea mai degrabă către ceea ce speri să găsești înăuntru decât către aspectul ambalajului.
Așa s-a născut GHESUȚA.
Cât despre nume, nu am ales acest diminutiv pentru ca punguța să se dea adorabilă, simpatică „cute”, ” so sweet”, etc. precum puii de pisică asteptând like-uri pe facebook.
Numele este o ştrengărie, o zeflemea (nevinovată), pe care toți o vor înțelege.
Și am spus „toți” pentru că nu există român care să nu fi cumpărat ceva de la vreun magazin ori de la Mega (altfel, sigur nu trăiește în România) și să nu fi fost întrebat „doriți o punguță?”.
Așadar, Ghesuța nu este doar pentru fete dulci și domnișoare roz ci (cu dedicație specială) și pentru acei domni sătui să vrea „punguțe” și care, măcar de această dată, vor zâmbi gândindu-se că au parte de o ironie amuzantă.
De astăzi, tricoul GHES ți se va trimite în acest ambalaj.
Doriți o GHESUȚĂ?